Union des Français

Find an awesome guild to join or a not so awesome one.
Post Reply
ittykitty
Santa Poring
Santa Poring
Posts: 11
Joined: Mon Jan 11, 2010 12:37 am

Union des Français

Post by ittykitty »

Nous sommes un groupe d'indigènes français! Nous sommes fiers, et à accepter seulement les gens de pays où on parle français. Aussi, vous devez être notre ami, et cela inclut vivre là où nous vivons. Je ne suis pas des leader, peut-être, qu'il est un homme d'Asie du Canada. Lol. Les membres de notre guilde sont pour la plupart en provenance du Canada, et notre chef est pali provenance de Corée (je crois). S'il vous plaît, n'utilisez pas de l'argot français.
Cela inclut -
SVP
QSQ
PSK
PSC
QUL
QUIL
M
TUT
PSL
mdie
a'd
mo's
l'utilisation de l'un de ces critères entraîne dans mes yeux pour pleurer!
Parallèlement à ces exigences, vous devez aimer le pays de Corée. Notre chef de guerre ressemble à un modèle du emo-coréen. lmfao, c'est surtout vrai!!!!Si vous souhaitez nous rejoindre, vous devez écrire une très longue lettre expliquant pourquoi! Je dois vous avertir, vous n'aurez probablement pas être ajouté
Merci,
Kitty.
User avatar
GDRAGON
Poporing
Poporing
Posts: 99
Joined: Thu Dec 10, 2009 5:33 pm

Re: Union des Français

Post by GDRAGON »

For those who can't read/understand French. This upcoming translation has been generously provided by Google translator.

Code: Select all

We are a group of native French! We are proud, and only accept people from countries where French is spoken. Also, you must be our friend, and that includes live where we live. I am not the leader, perhaps it is an Asian man in Canada. Lol. The members of our guild are mostly from Canada, and our leader is Pali from Korea (I think). Please do not use slang French.
This includes --
Please
QSQ
PSK
SGP
QUL
QUIL
M
UTU
PSL
MDIE
a'd
mo's
using one of these will result in my crying!
Along with these requirements, you must love the country of Korea. Our warlord resembles a model of emo-Korean. lmfao, this is especially true! "If you want to join us, you must write a long letter explaining why! I must warn you, you probably will not be added
Thank you,
Kitty
ittykitty
Santa Poring
Santa Poring
Posts: 11
Joined: Mon Jan 11, 2010 12:37 am

Re: Union des Français

Post by ittykitty »

"OUR WARLORD RESEMBLES A MODEL OF EMO KOREAN!!!" LOOOOLLL!
Post Reply